Тегін, кепілдік берілген көлемде медициналық көмек көрсету және міндетті әлеуметтік медициналық сақтандырудың ашық (жария) оферта Келісімшарты


«Гематология орталығы» ЖШС, БСН 151040023516, әрі қарай «Денсаулық сақтау субъектісі» деп аталады, 09.12.2022 жылғы №220235 медициналық қызметті жүзеге асыру құқығына лицензия, жарғы негізінде әрекет ететін Бас директор Пивоварова Ирина Алексеевна, әрі қарай «Пациент» деп аталатын кез келген кәмелетке толған жеке тұлғамен медициналық көмек көрсету бойынша Келісімшарт жасауға ниет білдіреді, келісімшарт шеңберінде Тегін, кепілдік берілген көлемде медициналық көмек көрсету және міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру бойынша «Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы» Қазақстан Республикасы Кодексінің 196 және 200-баптарының негізінде келісімшарт және осы Оферта (әрі қарай Келісімшарт) талаптары бойынша төмендегі туралы:
1. Келісімшарттың мәні
1.1 Осы келісімшарт жария оферта болып табылады және денсаулық сақтау субъектісінің сайтында орналастырылған https://hemcenter.kz/. Келісімшартқа Қазақстан Республикасы Азаматтық кодекстің 387-бабының талаптары қолданылады (жария келісімшарт). Осы келісімшарттың талаптары барлық Пациенттерге бірегей болып табылады Қазақстан Республикасы Азаматтық кодексінің 396-бабының 3-тармағына сәйкес Қазақстан жеке тұлға Төменде баяндалған шарттарды қабылдаған жағдайда, мұндай тұлға Пациентке айналады. Осы Келісімшартты Азаматтық кодекстің 389 бабына сәйкес Пациент Келісімшартқа толық қосылу арқылы, ешбір талапсыз, алып-қоспай толық қабылдауы тиіс.
1.2 Осы Келісімшарттың талаптарын толық және сөзсіз қабылдау (акцепт) сайтта https://hemcenter.kz/, және оның қорытындысы Пациенттің медициналық қызмет көрсетуге ақпараттандырылған ерікті келісімге, оның ішінде стационарлық емдеу және нысаны ұсынылатын дербес деректерді өңдеуге қол қойған күні болып табылады, формасын денсаулық сақтау субъектісі Пациентке медициналық қызмет алғанға дейін ұсынады.
1.3 Медициналық қызмет көрсетуге ақпараттандырылған ерікті келісімге қол қоя отырып, Пациент келісімнің мазмұнын оқығанын, түсінгенін, онымен бүтіндей және толық келісетінін растайды.
1.4 Медициналық қызмет көрсетудің қажетті алғышарты денсаулық сақтау Субъектісі Пациентке медициналық қызмет алғанға дейін ұсынған, Пациентке медициналық көмек көрсетілгенге дейін оның жеке медициналық мәліметтерін жинап оны өңдеуге келісім берген өзі қол қойған форма болып табылады.
1.5 Аталған Келісімшарт анықталмаған мерзімге жасалды.
1.6 Кәмелетке толмағандарға медициналық қызмет көрсету олардың заңды өкілдерінің қатысуымен немесе өзге де уәкілетті тұлғаларды тиісті нотариалды куәландырылған қолданыстағы сенімхаты негізінде жүзеге асырылады.
1.7 Пациентті алдын ала жазылусыз қабылдауды Тіркеу орнының келісімі бойынша жүзеге асырылады. Барлық әңгімелерді Call-орталық операторлары жазып отырады.
1.8 Пациент денсаулық сақтау Субъектісі жүргізетін емнің толық тиімді болатынына кепілдік берілмейтінімен келіседі, себебі қызмет көрсету кезінде және одан кейін де жақын мерзімде немесе шамалы уақыт өткен соң әртүрлі асқынулар болуы мүмкін, сонымен қатар қолданылатын медициналық көмек технологиясы ықтималдылықты толығымен жоққа шығара алмайды биологиялық себептерге байланысты жанама әсерлер мен асқынулардың пайда болуы адам ағзасының ерекшеліктері.
1.9 Медициналық қызмет алу үшін денсаулық сақтау Субъектісіне жүгінген кезде, Пациент мыналарды растайды және кепілдік береді:
1) Осы Келісімшартты жасасу үшін толық және анық ақпаратқа ие және емдеуші дәрігердің жолдамасында көрсетілген медициналық қызметтерді алуға өзінің келісім береді.
2) өзінің құқығын және әрекет қабілеттілігін растайды, сондай-ақ Келісімшарт жасасу нәтижесінде оған жүктелген міндеттемелерді түсінеді;
3) өзінің жеке деректерінің дұрыстығын растайды және олардың дәлдігі, толықтығы және сенімділігі үшін өзіне барлық жауапкершілікті қабылдайды;
4) жас ерекшелігі бойынша Пациенттерге салынатын шектеулерімен танысқанын растайды (пациенттің 18 жасқа толуы);
5) келесі сілтемелер бойынша өту арқылы: https://fms.kz/useful-to-know/chto-mozhno-poluchit-besplatno-gomb/, https://fms.kz/useful-to-know/chto-mozhno-poluchit-besplatno-osms/, https://fms.kz/useful-to-know/lekarstvennaya-pomosh-v-gobmp-i-osms / тегін, кепілдік берілген көлемде медициналық көмек көрсету және міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру шеңберінде ақы алмай медициналық көмек алу мүмкіндіктерімен танысқанын растайды;
6) Пациент медициналық қызмет көрсететін медицина қызметкерінің өзіне берілген ұсынымдарды сақтамауы туралы хабардар екенін және, оның ішінде оған тағайындалған тексерулер, емдеу және т. б. талаптарды сақтамаса денсаулық жағдайына теріс әсер етуі мүмкін екенінен хабардар және оны түсінеді.
1.10 Денсаулық сақтау Субъектісі тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі және міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру (бұдан әрі — ТМККК және МӘМС) шеңберінде
  • Пациентке медициналық көмек көрсетеді (дәрігерге дейінгі медициналық көмек, білікті медициналық көмек, мамандандырылған медициналық көмек, оның ішінде тәулік бойы бақылау арқылы медициналық көмек, стационарды алмастыратын, оңалту және паллиативтік көмек) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес (әрі қарай ҚР).
  • медикаментоздық терапияны уақтылы тағайындауды қамтамасыз етеді.
1.11 Пациент денсаулық сақтау Субъектісі мамандарының дәрігер белгілеген режимді, оның ішінде жазып берілген дәрілік заттарды қабылдауға байланысты және медициналық қызметті сапалы қамтамасыз етуге қажет медициналық мақсаттағы бұйымдарды сақтау жөніндегі ұсынымдарын орындайды.
1.12 Денсаулық сақтау Субъектісі мен Пациент арасындағы қатынастар ҚР заңнамасы мен шартының нормалармен реттеледі.
1.13 Пациент өзінің дербес деректерін қосуға және пайдалануға келісім береді (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), ұлты, жынысы, туған күні, жеке сәйкестендіру нөмірі, заңды мекенжайы, тұрғылықты жері, абоненттік нөмірі байланыс құралдары) және цифрлық субъектілердің ақпараттық жүйелеріндегі Денсаулық сақтау және заңнамалық уәкілетті органдар мен ұйымдарда дербес медициналық деректерге қол жеткізу құқығы бар медициналық жазбалар.
2. Қызмет көрсету талаптары мен тәртібі
2.1 Қызметтер денсаулық сақтау Субъектісінің профиліне оның мемлекеттік лицензиясына сәйкес көрсетіледі.
2.2 Қызметтер денсаулық сақтау субъектісінің веб-сайтына алдын ала жазылу бойынша көрсетіледі https://hemcenter.kz/ және/немесе call-орталықтың телефоны бойынша +7 777 079 3165, және/немесе телефондар/немесе бойынша медициналық бөлімшенің немесе денсаулық сақтау субъектісі филиалдарының тіркеу орны мекен-жайлары:
  • Қазақстан Республикасы, Астана қ., Кенесары к-сі, 4Б, Тел.+7 771 900 08 64, +7 777 532 6515
  • Қарағанды қ., С. Сейфуллин даңғылы, 17 үй, екінші қабат, Тел.+7 747 095 5650
  • Өскемен қаласы, Серікбаев көшесі, 5 ғимарат, 1 корпус, екінші қабат, Тел.+7 747 095 5650.
2.3 Денсаулық сақтау Субъектісі Келісімшарт бойынша медициналық ұйымдарда да қызметтер көрсетеді, Денсаулық сақтау субъектісімен тиісті шарттары (оның ішінде қоса атқару келісімшарттары) бар ТМККК және МӘМС шеңберінде медициналық қызметтер көрсетуге арналған.
2.4 Денсаулық сақтау Субъектісі денсаулық сақтау Субъектісінің әкімшілігі белгілейтін және Пациенттің назарына жеткізілетін жұмыс күндері мен сағаттарында Келісімшарт бойынша қызметтер көрсетеді.
2.5 Денсаулық сақтау Субъектісі ТМККК және МӘМС шеңберінде Пациентке ҚР заңнамасына сәйкес медициналық қызметтер көрсетеді.
2.6 Пациентті стационарға жоспарлы жатқызу кезінде Пациентті дәрігердің қарауы 30 минуттан кешіктірілмей жүргізіледі.
2.7 Пациент стационарға шұғыл түскен кезде дәрігердің қарауы дереу жүзеге асырылады.
2.8 Денсаулық сақтау Субъектісі стационарда тәулік бойы бақылауды, демалыс және мереке күндерін қоса алғанда, барлық қажетті тексеру мен емдеуді қамтамасыз етеді.
2.9 Денсаулық сақтау Субъектісі пациенттің тегін дәрілік заттар мен медициналық мақсаттағы бұйымдарды стационарлық деңгейде алуға құқықтарын іске асыруды, сондай-ақ тегін дәрілік заттар мен медициналық мақсаттағы бұйымдарды алу процесінде лайықты жүгінуді, пациенттің мәдени және жеке құндылықтарына құрметпен қарауды қамтамасыз етеді.
3. Тараптардың құқықтары мен міндеттері
3.1 Денсаулық сақтау Субъектісі:
  • ҚР ДСМ 23.12.2020 ж. № ҚР ДСМ — 319/2020 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасы медицина және фармацевтика қызметкерлерінің Ар-намыс кодексінің сақталуын қамтамасыз етеді;
  • Денсаулық сақтау субъектісінің лицензиясына, сертификаттарына және ҚР Денсаулық сақтау туралы қолданыстағы заңнамасына сәйкес пациентке медициналық көмек көрсете отырып, шарт бойынша қызметтерді уақтылы және сапалы көрсетеді;
  • заңда белгіленген тәртіппен қолдануға рұқсат етілген профилактика, диагностика, емдеу әдістерін, медициналық технологияларды, дәрілік заттарды, иммунобиологиялық препараттарды және дезинфекциялық құралдарды пайдаланады;
  • пациентті түсінікті, қолжетімді тілде және белгіленген тәртіппен ақпаратты қамтиды:
    * стационар жұмысының режимі мен ішкі тәртіп ережелері туралы мәліметтер;
    * қолданылатын емдеу түрлері мен әдістері, дәрілік заттарды қабылдау дозалары, еселігі, ұзақтығы және тәртібі туралы және препараттардың ықтимал салдары мен жанама әсерлері туралы, үйде дәрілік заттарды сақтау ерекшеліктері туралы қысқаша ақпарат;
    * оған медициналық қызмет көрсететін денсаулық сақтау мамандарының аты-жөні, біліктілігі және сертификаты туралы ақпарат;
  • пациентте науқастық көрсетілімдері болған жағдайда (қызуының көтерілуі, артериялық гипертензия немесе басқа да шұғыл жағдай), қажет болса жедел медициналық жәрдем бригадасын шақырумен шұғыл медициналық көмек көрсетеді;
  • пациенттер үшін тиісті жағдай жасайды (үй-жайды ақпараттық көрсеткіштермен, мүмкіндігінше ішкі навигация жүйесімен, ауыз сумен жабдықтау, дәретхана бөлмелерін барлық қажетті гигиеналық жабдықтармен жабдықтау);
  • стационарда Пациентке тиісті жағдай жасайды (тиісті күтім мен тамақтануды, ауыз суды, төсек-орын жабдықтары мен ыдыстарды қамтамасыз ету, дәретхана бөлмелерін барлық қажетті гигиеналық заттармен жабдықтау, үй-жайларды ақпараттық көрсеткіштермен, мүмкіндігінше ішкі навигация жүйесімен жарақтандыру);
  • Пациенттің құқықтары туралы плакаттар, стендтер түрінде ақпараттық материалдар ұсынады, сондай-ақ, денсаулық сақтау Субъектісіне көрсетілетін диагностикалық және емдік медициналық қызметтер туралы ақпараттық материалдар ұсынады;
  • өз қызметінде басқа денсаулық сақтау ұйымдарымен өзара әрекеттесуді және сабақтастықты қамтамасыз етеді;
  • ҚР заңнамасымен көзделген жағдайларда пациентке зерттеу нәтижелерін, анықтаманы, еңбекке жарамсыздық парағын, үзінді көшірмені береді және тәртіппен амбулаториялық (стационарлық) науқастың карталарын береді;
  • өз мамандарының күшімен және (немесе) Денсаулық сақтау субъектісі Келісімшарттық қатынастар негізінде медициналық ұйымдардың медициналық қызмет көрсету бойынша өзіне қабылданған міндеттемелердің орындалуын қамтамасыз етеді.
  • Пациенттің денсаулық жағдайына сәйкес емдеу ұзақтығын, дәрілік заттар мен медициналық мақсаттағы дәрілік құралды қабылдау режимін анықтайды;
  • пациенттің барлық тағайындалған диагностикадан өтуіне және медициналық рәсімдер мен оңалту іс — шараларын, сондай-ақ пациенттің тағайындалған дәрілік препараттар қабылдау режимін сақтауына мониторинг жасап бақылау жүргізеді
  • пациент нұсқамаларды, ұсынымдарды өрескел бұзған жағдайда және дәрігердің тағайындауларын орындамаса (белгіленген режимді сақтамау, стационардан өз бетінше кету, алкогольдік, есірткілік мас болу, жанжалды және медицина қызметкерлерімен және палатадағы көршілерге төзімсіз мінез көрсету және басқалар) Пациентті емдеу орнынан шығарады;
  • айғақтар бойынша пациентті басқа медициналық ұйымдарға ауыстырады (Жолдайды);
  • пациенттің қаражаты есебінен, ұйымдардың қаражатының, ерікті сақтандыру жүйесінің және өзге де тыйым салынбаған көздер есебінен ТМККК және МӘМС-тен тыс қосымша медициналық қызметтер көрсетеді.
3.2 Пациент:
  • дәрігерді немесе медициналық ұйымды таңдауға, ауыстыруға құқылы;
  • стационарға түскен бетте білікті, мамандандырылған медициналық көмекпен қамтамасыз етіледі;
  • қолда бар ақпаратты ол үшін қолжетімді формада алады:
    * тексеру нәтижелері туралы мәліметтерді қоса алғанда, өз денсаулығының жай-күйін анықтау;
    * аурудың болуы, оның диагнозы және болжамы, емдеу әдістеріне, олармен байланысты тәуекелге;
    * медициналық араласудың ықтимал нұсқаларына, олардың салдарына; емдеу нәтижелеріне;
  • медициналық қызметтің инвазивті әдістеріне жазбаша ерікті келісім береді, дербес деректерді пайдалануға, қан компоненттеріне трансфузиялар жүргізуге;
  • өзінің құқықтары мен міндеттері, көрсетілетін қызметтер бағасы, ақылы қызметтер, сондай-ақ оларды ұсыну тәртібі туралы туралы ақпарат алады;
  • ТМККК мен МӘМС-тен тыс қосымша медициналық қызметтерді өз есебінен ұйымдардың, ерікті сақтандыру жүйесінің қаражаты және өзге де тыйым салынбаған көздерден алады;
  • диагностика, емдеу және күтім, тегін дәрі-дәрмектермен қамтамасыз ету процесінде медициналық мақсаттағы дәрілік құралдар мен дәріні стационарлық деңгейде пайдаланады, өзінің мәдени құндылықтары мен жеке басына лайықты құрметпен қарауды қолданады;
  • тағайындалған дәрілік зат туралы толық ақпарат алады;
  • қолданыстағы медициналық технологиялар деңгейі мүмкіндік беретін дәрежеде азапты жеңілдету құқығын пайдаланады, консилиум өткізу құқығын қолданады;
  • ҚР қолданыстағы заңнамасына сәйкес медициналық техниканы тағайындауда және медицина қызметкерлерінің дәрілік заттарды, медициналық бұйымдарды қолдануы дұрыс емес болса денсаулығына келтірілген зиянды өтетуге құқығы бар;
  • медициналық көмекті ешқандай кемсітушілік факторлардың әсерінсіз тек қана медициналық критерийлер негізінде айқындалатын кезектілікте алады;
  • медициналық қызмет көрсететіндердің Тегі, Аты, Әкесінің аты (бар болса) және кәсіби мәртебесі туралы мәліметтер алады;
  • жұмысқа орналасу, басқа медициналық ұйымға ауысу және басқа да бас тарту себептері түсіндіріледі;
  • жазбаша ресімдеумен және медициналық құжаттамаға енгізумен белгіленген тәртіппен медициналық көмек алудан бас тартуы мүмкін;
  • ауру кезеңінде еңбекке уақытша жарамсыздық фактісін куәландыратын құжаттарды (еңбекке уақытша жарамсыздық парағы немесе еңбекке уақытша жарамсыздық туралы анықтама) алады;
  • медициналық қызметтер және (немесе)дәрі-дәрмекпен қамтамасыз ету сапасыз көрсетілген жағдайда:
    * денсаулық сақтау Субъектісінің ішкі бақылау (Пациентті қолдау) қызметіне жүгінеді;
    * көрсетілген медициналық қызметтерге тәуелсіз сараптама жүргізу үшін тәуелсіз (профильдік) сарапшыларды немесе тәуелсіз сараптаманы жүзеге асыратын қоғамдық бірлестіктерге жүгінеді;
    * ҚР ДСМ Медициналық және фармацевтикалық қызметті бақылау комитетінің аумақтық департаментіне жүгінеді;
    * Денсаулық сақтау субъектісіне, жоғары органға және (немесе) сот тәртібімен медицина және фармацевтика қызметкерлерінің әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдана алады;
  • өз денсаулығын сақтау және нығайту үшін шаралар қабылдайды, соның ішінде:
    * салауатты өмір салтын ұстану және ауыр зардаптарға (асқынуларға) әкеп соқтыратын аурулардың немесе созылмалы аурулардың өршуінің қауіп факторлары болып табылатын артық дене салмағы, темекіні, есірткіні пайдалану, алкогольді пайдалану, дене белсенділігінің төмендігі сяиқты жаман әдеттерден бас тарту;
    * дәрігер ұсынған диетаны, жаттығу режимін, күн мен демалысты және емге келу жиілігін сақтау;
    * дәрілік заттарды қабылдау режимі және оңалту іс-шаралары, оның ішінде қабылдау режимі мен уақыты бойынша дәрігердің барлық қажетті талаптары мен нұсқамаларын мүлтіксіз орындау,
    * емдеудің тиімділігін қамтамасыз ететін өзге де талаптар мен нұсқамаларды сақтау;
  • дәрігерге медициналық қызмет көрсеткенге дейін өзінің басынан өткен аурулары, өзіне белгілі аллергиялық реакциялар, бұрын жүргізілген емдеу және оның нәтижелері және ауруды диагностикалау мен емдеуге қажетті басқа да ақпарат туралы хабарлайды;
  • медицина қызметкерлерін уақытылы хабардар етеді:
    * диагностика және емдеу процесінде өз денсаулығының жай-күйінің өзгеруіне; айналасындағыларға қауіп төндіретін аурулар немесе оларға күдік туындаған жағдайларда;
    * қандай да бір дәрілік затқа төзбеушілік немесе аллергиялық реакция, алкогольді пайдалану және/немесе есірткіге тәуелділік, темекі шегу және өзге де мәліметтер;
    * басқа дәрілік заттарды қабылдау;
    * дәрілік заттарды үйде сақтау және қабылданатын дәрінің жарамдылық мерзімі;
  • Шарт талаптарын тиісінше орындайды, денсаулық сақтау Субъектісі мамандарының тағайындаулары мен ұсынымдарын дәл орындайды және Пациенттің Келісімшартты орындауына кедергі келтіретін кез келген мән-жайлар туралы денсаулық сақтау Субъектісін уақтылы хабардар етеді;
  • басқа Пациенттердің құқықтарын бұзатын әрекеттер жасамайды;
  • медицина қызметкерлерімен қарым-қатынаста құрмет пен әдептілік көрсетеді;
  • ішкі тәртіп ережелерін сақтайды және денсаулық сақтау Субъектісінің мүлкіне ұқыпты қарайды, медициналық көмек алған кезде медициналық қызметкерлермен ынтымақтасады;
  • Денсаулық сақтау Субъектісіне жүгінген/түскен кезде өзінің жеке куәлігін немесе оның заңды өкілінің жеке басын куәландыратын құжатын көрсетеді.
4. Конфиденциалдық
4.1 Денсаулық сақтау Субъектісі Пациенттің медициналық көмекке жүгіну фактісі, оның денсаулық жағдайы, оның ауруының диагнозы туралы ақпаратты және оны тексеру және емдеу кезінде алынған өзге де мәліметтерді (медициналық құпия) құпия сақтайды.
4.2 Пациенттің немесе оның өкілінің жазбаша келісімімен медициналық құпияны құрайтын мәліметтерді басқа адамдарға, оның ішінде лауазымды адамдарға пациентті тексеру және емдеу мүддесі үшін беруге жол беріледі.
4.3 Денсаулық сақтау Субъектісі пациенттің дербес деректерін жинау және өңдеу ҚР заңнамасына сәйкес құпиялылық қағидаттарын сақтай отырып жүзеге асырылатынына кепілдік береді.
4.4 Пациенттің немесе оның өкілінің келісімінсіз медициналық құпияны құрайтын мәліметтерді ұсынуға өзінің жай-күйіне байланысты өз еркін білдіруге қабілетсіз пациентті тексеру және емдеу мақсатында және ҚР заңнамасында көзделген өзге де жағдайларда жол беріледі.
5. Дауларды қарау
5.1 Келісімшарт бойынша даулар мен келіспеушіліктер Тараптардың сотқа дейінгі наразылық тәртібімен реттеу жөнінде шаралар қабылдауы арқылы шешіледі. Жазбаша шағымды алған екінші Тарап оны алғаннан кейін 10 жұмыс күні ішінде жазбаша жауапты ұсынады.
5.2 Келісімге қол жеткізілмеген жағдайда Тараптар арасындағы даулар ҚР заңнамасында белгіленген тәртіппен қаралады.
6. Шарттың қолданылу мерзімі және оны тоқтату тәртібі
6.1 Осы жария оферта Келісімшарты мемлекеттік және орыс тілдерінде жасалды, Пациент медициналық қызметтер көрсетуге ақпараттандырылған ерікті келісімге қол қойған сәттен бастап күшіне енеді, бұл Пациенттің осы Келісімшарттың талаптарын толық және сөзсіз қабылдауы (акцепті) болып табылады. Келісімшарт ол бұзылған сәтке дейін қолданылады.
6.2 Келісімшарт бұзылған болып саналады:
  • Денсаулық сақтау субъектісі таратылған кезде;
  • Пациент қайтыс болған кезде;
  • Тараптардың жазбаша формадағы жасалған келісімі бойынша (тіркеу/үзінді);
  • Денсаулық сақтау субъектісі медициналық қызметті жүзеге асыру құқығын жоғалтқан кезде.

7. Басқа да талаптар
7.1 Келісімшартта көзделмеген мәселелер бойынша Тараптар ҚР заңнамасын басшылыққа алады.
8. Қосымша:
8.1 № 1 қосымша. Медициналық қызмет көрсетуге ақпараттандырылған ерікті келісім оның ішінде стационарлық емдеу және дербес деректерді өңдеу.
9. Тараптардың реквизиттері
9.1 Дәрігердің жолдамасында көрсетілген және келісімшарттың 3.2-тармағына сәйкес пациент ұсынған ақпарат пациенттің деректемелері болып саналсын
9.2 Денсаулық сақтау Субъектісі: «Гематология орталығы» ЖШС
Астана қ., Сарыарка ауданы, Кенесары көш, 4Б, т.е.б. 3
БСН 151040023516
email: info@hemcenter.kz

Договор открытой (публичной) оферты по предоставлению медицинской помощи в рамках гарантированного объема бесплатной медицинской помощи и обязательного социального медицинского страхования


ТОО «Центр гематологии», БИН 151040023516, далее именуемое «Субъект здравоохранения», лицензия на право осуществления медицинской деятельности №22023535 от 09.12.2022 года, в лице Генерального директора Пивоваровой Ирины Алексеевны, действующей на основании Устава, выражает намерение заключить с любым совершеннолетним физическим лицом, именуемым в дальнейшем «Пациент», договор по предоставлению медицинской помощи в рамках гарантированного объема бесплатной медицинской помощи и обязательного социального медицинского страхования, на основании статей 196 и 200 Кодекса Республики Казахстан «О здоровье народа и системе здравоохранения» и на условиях настоящей оферты (далее – Договор) о нижеследующем:
1. Предмет договора
1.1 Данный Договор является публичной офертой и размещен на сайте Субъекта здравоохранения https://hemcenter.kz/. К Договору применяются условия статьи 387 Гражданского кодекса Республики Казахстан (Публичный договор). Условия настоящего Договора являются едиными для всех Пациентов. В соответствии с пунктом 3 статьи 396 Гражданского кодекса Республики Казахстан в случае принятия физическим лицом изложенных ниже условий, такое лицо становится Пациентом. Настоящий Договор в соответствии со статьей 389 Гражданского кодекса Республики Казахстан должен быть принят Пациентом путем присоединения к Договору в целом, без каких-либо условий, изъятий и оговорок.
1.2 Полным и безоговорочным принятием (акцептом) условий настоящего Договора, размещенного на сайте https://hemcenter.kz/, и датой его заключения является дата подписания Пациентом Информированного добровольного согласия на оказание медицинских услуг, в том числе стационарное лечение, и на обработку персональных данных, форма которого предоставляется Субъектом здравоохранения Пациенту до получения медицинских услуг.
1.3 Подписывая Информированное добровольное согласие на оказание медицинских услуг, Пациент подтверждает, что прочел, понял содержание Договора, целиком и полностью с ним согласен.
1.4 Необходимым предварительным условием оказания медицинских услуг является Согласие Пациента на сбор и обработку персональных медицинских данных, которое Пациент дает, подписывая форму, предоставленную Субъектом здравоохранения до получения медицинских услуг.
1.5 Настоящий Договор заключается на неопределенный срок.
1.6 Предоставление медицинских услуг несовершеннолетним осуществляется только в присутствии законных представителей несовершеннолетних либо иных уполномоченных лиц, действующих на основании соответствующей нотариально удостоверенной доверенности.
1.7 Прием Пациента без предварительной записи осуществляется по согласованию с регистратурой. Все разговоры с операторами call-центра записываются.
1.8 Пациент соглашается с тем, что проводимое Субъектом здравоохранения лечение не может полностью гарантировать достижение эффекта, так как при оказании услуг и после них, как в ближайшем, так и в отдаленном периоде, возможны различные осложнения, а также с тем, что используемая технология медицинской помощи не может полностью исключить вероятность возникновения побочных эффектов и осложнений, обусловленных биологическими особенностями организма человека.
1.9 На момент обращения Пациент подтверждает и гарантирует:
  • обладает полной и достоверной информацией для заключения настоящего Договора и выражает согласие на оказание медицинских услуг;
  • подтверждает свою право- и дееспособность;
  • подтверждает достоверность своих личных данных и принимает на себя всю ответственность за их точность;
  • ознакомлен с возрастными ограничениями (достижение 18 лет);
  • ознакомлен с возможностью получения бесплатной медицинской помощи по ГОБМП и ОСМС;
  • осведомлен и понимает, что несоблюдение рекомендаций врача может негативно сказаться на здоровье.
1.10 Субъект здравоохранения в рамках ГОБМП и ОСМС:
  • оказывает медицинскую помощь (доврачебная, квалифицированная, специализированная, стационарозамещающая, реабилитационная, паллиативная) согласно законодательству РК;
  • обеспечивает своевременное назначение медикаментозной терапии.
1.11 Пациент выполняет рекомендации специалистов, включая прием лекарственных средств и использование медицинских изделий.
1.12 Отношения между Субъектом здравоохранения и Пациентом регулируются законодательством РК и настоящим Договором.
1.13 Пациент дает согласие на обработку своих персональных данных и медицинских записей в информационных системах.
2. Условия и порядок оказания услуг
2.1 Услуги оказываются согласно профилю деятельности Субъекта здравоохранения в соответствии с его государственной лицензией.
2.2 Услуги оказываются по предварительной записи через веб-сайт Субъекта здравоохранения https://hemcenter.kz/ и/или по телефону call-центра +7 777 079 3165, и/или телефонам и/или на регистратуре медицинского подразделения или Филиалов Субъекта здравоохранения по следующим адресам:
Республика Казахстан, г.Астана, ул. Кенесары 4Б, тел.+7 771 900 08 64, +7 777 532 6515
г.Караганда, пр. С.Сейфуллина, дом 17, второй этаж, тел. +7 747 095 5650
г.Усть-Каменогорск, ул. Серикбаева, здание 5, корпус 1, второй этаж, тел. +7 747 095 5650. Субъект здравоохранения оказывает услуги по Договору также в медицинских организациях, имеющих с Субъектом здравоохранения соответствующие договоры (в том числе договоры соисполнения), на оказание медицинских услуг в рамках ГОБМП и ОСМС.
2.3 Субъект здравоохранения оказывает услуги по Договору в дни и часы работы, которые устанавливаются администрацией Субъекта здравоохранения и доводятся до сведения Пациента.
2.4 Субъект здравоохранения в рамках ГОБМП и ОСМС оказывает Пациенту медицинские услуги в соответствии с законодательством РК.
2.5 При плановой госпитализации Пациента в стационар осмотр врачом проводится не позднее 30 минут с момента поступления.
2.6 При экстренном поступлении Пациента в стационар осмотр врачом осуществляется незамедлительно.
2.7 Субъект здравоохранения обеспечивает в стационаре круглосуточное наблюдение, все необходимое обследование и лечение, включая выходные и праздничные дни.
2.8 Субъект здравоохранения обеспечивает реализацию прав Пациента на получение бесплатных лекарственных средств и изделий медицинского назначения на стационарном уровне, а также достойное обращение в процессе получения бесплатных лекарственных средств и изделий медицинского назначения, уважительное отношение к культурным и личностным ценностям Пациента.
3. Права и обязанности сторон
3.1 Субъект здравоохранения:
  • обеспечивает соблюдение Кодекса чести медицинских и фармацевтических работников Республики Казахстан, утвержденного приказом МЗ РК от 23.12.2020 г. № ҚР ДСМ - 319/2020;
  • своевременно и качественно оказывает услуги по Договору, предоставляя Пациенту медицинскую помощь в соответствии с имеющейся у Субъекта здравоохранения лицензией, сертификатами и действующим законодательством о здравоохранении в РК;
  • использует методы профилактики, диагностики, лечения, медицинские технологии, лекарственные средства, иммунобиологические препараты и дезинфекционные средства, разрешенные к применению в установленном законом порядке;
  • обеспечивает Пациента на понятном, доступном языке и в установленном порядке информацией, включающей в себя:
    – сведения о режиме и правилах внутреннего распорядка работы стационара;
    – краткую информацию о видах и методах применяемого лечения, о дозах, кратности, длительности и порядке приема лекарственных средств и о возможных последствиях и побочных эффектах препаратов, об особенностях хранения лекарственных средств в домашних условиях;
    – информацию об именах, квалификации и сертификации специалистов в области здравоохранения, которые будут оказывать ему медицинские услуги;
  • оказывает неотложную медицинскую помощь в случае обращения Пациента с наличием показаний (повышенная температура, артериальная гипертензия или другое неотложное состояние), при необходимости с вызовом бригады скорой медицинской помощи;
  • создает надлежащие условия для Пациентов (оснащение помещения табличками, указателями, по возможности системой внутренней навигации, питьевой водой, оснащение уборных комнат всем необходимым гигиеническим оборудованием);
  • создает надлежащие условия для Пациента в стационаре (обеспечение соответствующего ухода и питания, питьевой водой, постельными принадлежностями и посудой, оснащение уборных комнат всем необходимым гигиеническим оборудованием, оснащение помещений табличками, указателями, по возможности – системой внутренней навигации);
  • предоставляет информационные материалы в виде плакатов, стендов о правах пациента, а также о диагностических и лечебных медицинских услугах, которые могут быть оказаны в Субъекте здравоохранения;
  • обеспечивает взаимодействие с другими организациями здравоохранения и преемственность в своей деятельности;
  • выдает Пациенту результаты исследований, справку, лист нетрудоспособности, выписку из карты амбулаторного (стационарного) больного в случаях и порядке, предусмотренном законодательством РК;
  • обеспечивает выполнение принятых на себя обязательств по оказанию медицинских услуг силами собственных специалистов и (или) сотрудников медицинских организаций, имеющих с Субъектом здравоохранения договорные отношения;
  • определяет длительность лечения, режим приема лекарственных средств и изделий медицинского назначения в соответствии с состоянием здоровья Пациента;
  • проводит мониторинг и контроль прохождения Пациентом всех назначенных диагностических процедур и реабилитационных мероприятий, а также соблюдение Пациентом режима приема назначенных лекарственных препаратов;
  • выписывает Пациента в случае грубого нарушения им предписаний, рекомендаций и назначений врача (несоблюдение предписанного режима, самовольный уход из стационара, алкогольное, наркотическое, токсическое опьянение, скандальное и нетерпимое поведение с медицинскими работниками и соседями по палате и другое);
  • осуществляет перевод (направление) Пациента в другие медицинские организации по показаниям;
  • оказывает дополнительные медицинские услуги сверх ГОБМП и ОСМС за счет средств Пациента, средств организаций, системы добровольного страхования и иных незапрещенных источников.
3.2 Пациент:
  • имеет право на выбор, замену врача или медицинской организации;
  • обеспечивается квалифицированной, специализированной медицинской помощью с момента поступления в стационар;
  • получает имеющуюся информацию в доступной для него форме о:
    – состоянии своего здоровья, включая сведения о результатах обследования;
    – наличии заболевания, его диагнозе и прогнозе;
    – методах лечения, связанном с ними риске;
    – возможных вариантах медицинского вмешательства, их последствиях;
    – результатах проведенного лечения;
  • дает информированное письменное добровольное согласие на инвазивные методы медицинских услуг, на использование персональных данных, на проведение трансфузий компонентов крови;
  • получает информацию о своих правах и обязанностях, оказываемых услугах, стоимости платных услуг, а также о порядке их предоставления;
  • получает дополнительные медицинские услуги сверх ГОБМП и ОСМС за счет собственных средств, средств организаций, системы добровольного страхования и иных незапрещенных источников;
  • в процессе диагностики, лечения и ухода, обеспечения бесплатными лекарственными средствами и изделиями медицинского назначения на стационарном уровне пользуется достойным обращением и уважительным отношением к своим культурным и личностным ценностям;
  • получает исчерпывающую информацию о назначаемом лекарственном средстве;
  • имеет право на облегчение страданий в той мере, в какой это позволяет существующий уровень медицинских технологий, на проведение консилиума;
  • имеет право на возмещение вреда, причиненного здоровью неправильным назначением и применением медицинскими работниками лекарственных средств, изделий медицинского назначения и медицинской техники в соответствии с действующим законодательством РК;
  • получает медицинскую помощь в очередности, определяемой исключительно на основании медицинских критериев, без влияния каких-либо дискриминационных факторов;
  • получает сведения о фамилии, имени, отчестве (при его наличии) и профессиональном статусе тех, кто будет оказывать медицинские услуги;
  • получает разъяснение причин выписки на работу, перевода в другую медицинскую организацию и других отказов;
  • может отказаться от получения медицинской помощи в установленном порядке, с оформлением письменно и включением в медицинскую документацию;
  • в период болезни получает документы, удостоверяющие факт временной нетрудоспособности (лист временной нетрудоспособности или справку о временной нетрудоспособности);
  • в случае некачественного оказания медицинских услуг и (или) лекарственного обеспечения:
    – обращается в Службу внутреннего контроля (поддержки пациента) Субъекта здравоохранения;
    – привлекает независимых (профильных) экспертов или общественные объединения, осуществляющие независимую экспертизу, для проведения независимой экспертизы оказанных медицинских услуг;
    – обращается в территориальный департамент Комитета контроля медицинской и фармацевтической деятельности МЗ РК;
    – может обжаловать действия (бездействие) медицинских и фармацевтических работников в Субъекте здравоохранения, вышестоящем органе и (или) в судебном порядке;
  • принимает меры к сохранению и укреплению своего здоровья, включая:
    – ведение здорового образа жизни и отказ от вредных привычек;
    – соблюдение рекомендуемой врачом диеты, режима физической нагрузки, дня и отдыха, и кратности посещений;
    – неукоснительное выполнение всех необходимых требований и предписаний врача по режиму приема лекарственных средств и реабилитационных мероприятий, в том числе режиму и времени приема, соблюдение иных требований и предписаний, обеспечивающих эффективность лечения;
  • информирует врача до оказания медицинской услуги о перенесенных заболеваниях, известных ему аллергических реакциях, проводимом ранее лечении и его результатах и другой информации, необходимой для постановки диагноза и лечения заболевания;
  • своевременно информирует медицинских работников о:
    – изменении состояния своего здоровья в процессе диагностики и лечения;
    – непереносимости или аллергической реакции на какое-либо лекарственное средство, о злоупотреблении алкоголем и/или пристрастии к наркотическим препаратам, табакокурении и иные сведения;
    – приеме других лекарственных средств;
    – хранении лекарственных средств в домашних условиях и сроке годности принимаемого лекарства;
  • надлежащим образом исполняет условия Договора, точно выполняет назначения и рекомендации специалистов Субъекта здравоохранения и своевременно информирует Субъект здравоохранения о любых обстоятельствах, препятствующих исполнению Пациентом Договора;
  • не совершает действий, нарушающих права других пациентов;
  • проявляет в общении с медицинскими работниками уважение и такт;
  • соблюдает правила внутреннего распорядка и бережно относится к имуществу Субъекта здравоохранения, сотрудничает с медицинским персоналом при получении медицинской помощи;
  • при обращении/поступлении в Субъект здравоохранения предъявляет свое удостоверение личности или документ, удостоверяющий личность его законного представителя.
4. Конфиденциальность
4.1 Субъект здравоохранения хранит в тайне информацию о факте обращения Пациента за медицинской помощью, состоянии его здоровья, диагнозе его заболевания и иные сведения, полученные при его обследовании и лечении (медицинская тайна).
4.2 С письменного согласия Пациента или его представителя допускается передача сведений, составляющих медицинскую тайну другим лицам, в том числе должностным лицам, в интересах обследования и лечения Пациента.
4.3 Субъект здравоохранения гарантирует, что сбор и обработка персональных данных Пациента осуществляется с соблюдением принципов конфиденциальности в соответствии с законодательством РК.
4.4 Предоставление сведений, составляющих медицинскую тайну, без согласия Пациента или его представителя допускается в целях обследования и лечения Пациента, не способного из-за своего состояния выразить свою волю и в иных случаях, предусмотренных законодательством РК.
5. Рассмотрение споров
5.1 Споры и разногласия по Договору решаются путем принятия Сторонами мер по их урегулированию в досудебном претензионном порядке. Ответ на письменную претензию представляется другой Стороной в течение 10 рабочих дней после ее получения.
5.2 При недостижении соглашения споры между Сторонами рассматриваются в порядке, установленном законодательством РК.
6. Срок действия договора и порядок его прекращения
6.1 Настоящий Договор публичной оферты составлен на государственном и русском языках, вступает в силу с момента подписания Пациентом Информированного добровольного согласия на оказание медицинских услуг, что является полным и безоговорочным принятием (акцептом) Пациентом условий настоящего Договора. Договор действует до момента его расторжения.
6.2 Договор считается расторгнутым:
  • при ликвидации Субъекта здравоохранения;
  • при смерти Пациента;
  • по соглашению Сторон, совершенному в письменной форме (открепление/выписка);
  • при утрате Субъектом здравоохранения права на осуществление медицинской деятельности.
7. Прочие условия
7.1 По вопросам, не предусмотренным Договором, Стороны руководствуются законодательством РК.
8. Приложение:
8.1 Приложение № 1. Информированное добровольное согласие на оказание медицинских услуг, в том числе стационарное лечение, и на обработку персональных данных.
9. Реквизиты сторон
9.1 Реквизитами Пациента считать информацию, указанную в направлении от врача и предоставленную пациентом в соответствии с п. 3.2 Договора.
9.2 Субъект здравоохранения
ТОО «Центр гематологии»
г. Астана, район Сарыарка, ул. Кенесары, 4Б, н.е. 3
БИН 151040023516
email: info@hemcenter.kz